Víno jako dárek

####

Darujte víno obchodním partnerům a snižte si daňový základ. Bude Vám vráceno i DPH 21 %. Stačí označit vína logem / názvem Vaší firmy. Nabízíme individuální přístup a nabídku vín dle Vašich požadavků. Balení vína z naší nabídky bude přizpůsobeno jako dárek pro Vaše zákazníky.

Od základu daně z příjmu si může firma odečíst nákup tichých vín (použitá jako propagační dar) v hodnotě do 500 Kč bez DPH.

Proč víno darem

Víno je skvělý prostředek jak spojit vaši značku s něčím unikátním, kvalitním a lahodným a potěšit tak Vašeho obchodního partnera nebo zaměstnance.

Víno jako reklamní předmět může být upraveno:

  • visačka či nálepka s Vaším logem na láhvi
  • vaše vlastní etiketa
  • vaše logo na naší etiketě
  • vaše logo na kartónovém obalu láhve
  • nebo řešení na míru

Víno může být na přání zabaleno do různých dárkových balení podle Vašeho přání.

Důvody proč si vybrat Domaine R et B

  • mnohaleté zkušenosti na trhu s vínem, dodáváme do prestižních restaurací a hotelů
  • marketing a reklama jsou nedílnou součástí naší každodenní práce
  • pečlivý výběr vinařství, vína jsme osobně ochutnali a za jejich kvalitu ručíme
  • zaměření na menší vinařství a vinaře, které osobně známe
  • vína nejsou v nabídce velkoobchodních řetězců

Naše služby

Poradíme vám s výběrem vhodného vína, vytvoříme na něj visačku, vlastní etiketu nebo jej vkusně zabalíme do dárkové krabice či tašky. Tiché víno je daňově odečitatelná položka a to až do 500 Kč za láhev.

Dne  10.11.2005 vyšla ve Sbírce zákonů č. 441/2005 Sb. novela zákona o dani z příjmu, která umožňuje reklamní předměty (tiché víno – tzn. sekty a perlivá vína jsou z tohoto vyloučena), které jsou opatřeny obchodní firmou poskytovatele tohoto předmětu a jehož hodnota bez daně z přidané hodnoty nepřesahuje 500 Kč bez DPH, účtovat do nákladů.

To  znamená, že je možno předávat víno jako reklamní předmět obdobně jako tužky či kalendáře atd.

Změna se týká § 25 odst. 1) písm. t:

“Za výdaje (náklady) vynaložené k dosažení, zajištění a udržení příjmů pro daňové účely nelze uznat zejména výdaje na reprezentaci, kterými jsou zejména výdaje na pohoštění, občerstvení a dary. Za dar se nepovažuje reklamní nebo propagační předmět, který je opatřen obchodní firmou nebo ochrannou známkou poskytovatele tohoto předmětu nebo názvem propagovaného zboží nebo služby, jehož hodnota bez daně z přidané hodnoty nepřesahuje 500 Kč a který není s výjimkou tichého vína předmětem spotřební daně.”

Firmy si mohou od 1. ledna 2006 podle novelizovaného zákona odečítat daň z přidané hodnoty (DPH) z tzv. tichých vín (nikoli tedy vín šumivých – sektů) v hodnotě do 500 korun, které použijí jako propagační předměty.

Podmínkou je, že lahev musí být opatřena obchodní značkou nebo ochrannou známkou darujícího, popřípadě názvem propagovaného zboží či služby. Vždy je tedy nutné dodatečné označení lahve darující firmou. Novela dál rozšířila možnosti firem při darování vín.

Do ceny, která nepřesáhne 500 Kč, se započítávají také náklady spojené s pořízením reklamního předmětu. Jde například o výdaje na dopravu, dotisk vinět, polepení lahví či náklady na dárkové balení.